روندهای تامین مالی مشاغل کوچک در سال 2022
صاحبان مشاغل کوچک در سال 2020 ضربات ویرانگری را متحمل شدند، اما دلایلی وجود دارد که با خوش بینی به سال 2022 نگاه کنیم.
صادرکنندگان کارت اعتباری و وام دهندگان دوباره برای تجارت باز هستند، به این معنی که تامین مالی آسان تر خواهد بود.
فناوری همچنان نقش مهمی در کمک به صاحبان مشاغل کوچک در مدیریت جریان نقدی ایفا خواهد کرد.انیمیشن دخترانه جدید را پیشنهاد می کنیم از اینجا دانلود نمایید.
Capital One اخیراً صاحبان مشاغل کوچک را مورد نظرسنجی قرار داد و دریافت که 67٪ ابراز اطمینان کردند که کسب و کار آنها در سال 2022 به فعالیت ها و درآمدهای قبل از همه گیری بازخواهد گشت. در همین حال، 60٪ از صاحبان مشاغل کوچک فکر می کنند که چشم انداز اقتصاد ایالات متحده در اقتصاد جدید مطلوب خواهد بود. پیشنهاد می کنیم امروز در سایت تحلیلی سازیها، انیمه سینمایی که حتما باید ببینید.
دور دیگری از PPP برای عبور از زمستان
صاحبان مشاغل کوچک، به ویژه صنایع خردهفروشی و مهماننوازی، بار عمده این همهگیری را به دوش کشیدهاند. در اوایل، دولت برنامه حمایت از چک حقوق را برای کمک به صاحبان مشاغل در حال مبارزه اجرا کرد. اگر صاحبان مشاغل کوچک از این پول برای نگه داشتن کارگران در لیست حقوق و دستمزد استفاده کنند، وام های قابل بخشش می داد. یک برنامه محبوب، به سرعت تمام شد.
از آن زمان به بعد، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در حال افزایش است و ایالت هایی مانند کالیفرنیا در قرنطینه گسترده قرار دارند. پس از ماه ها کشمکش، کمک های بیشتری در راه است. کنگره هفته گذشته قانون جدیدی را تصویب کرد که 284 میلیارد دلار وام PPP به مشاغل کوچک اختصاص داد. صاحبان مشاغل کوچکی که وام PPP دریافت کرده اند اما شاهد کاهش 25٪ یا بیشتر فروش بوده اند، می توانند برای وام PPP جدید درخواست دهند.
بلیک گفت: «انتظار و امید ما این بود که کسانی که در واشنگتن هستند از بازی سیاسی دست بردارند و بر کسب و کارهای کوچکی تمرکز کنند که به دور دیگری از PPP نیاز دارند تا زمستان را پشت سر بگذارند. «اگر نمی گذشت، زمستان بسیار طولانی و تاریکی بود. ما شاهد تعطیلی کسب و کارهای بسیار بیشتری خواهیم بود، بیش از تا کنون.»
فناوری نقش اصلی را در مدیریت مالی ایفا می کند
اگر صاحبان کسبوکار در طول همهگیری همهگیر چیزی یاد گرفتند، نیاز به چرخش و انطباق در زمان واقعی با تقاضا و نیاز مشتری بود. زمانی که شهرهای سراسر کشور در روزهای اولیه همهگیری تعطیل شدند، خردهفروشان فیزیکی چارهای جز انتقال آنلاین کسبوکار نداشتند.
فناوری که آنها را قادر میسازد این کار را به آسانی انجام دهند، در سال 2022 به ایفای نقش اصلی در عملیات ادامه خواهد داد. این شامل نرمافزار مبتنی بر ابر است که به کسبوکارها کمک میکند تا سایتهای تجارت الکترونیکی را راهاندازی کنند، سفارشهای سلف سرویس را اجرا کنند و پرداختهای آنلاین و بدون تماس را بپذیرند. این مورد در طول همهگیری با پردازندههای کارت اعتباری، ارائهدهندگان POS و اپراتورهای پلتفرم تجارت الکترونیکی که همگی مورد تقاضا بودند، صادق بود. این روند در سال 2022 بدون کاهش ادامه خواهد داشت.
از هوش مصنوعی که زمان پرداخت فاکتورها را پیشبینی میکند تا سیستمهای POS که موجودی را ردیابی و بهطور خودکار سفارش میدهند، صاحبان کسبوکار همچنان به نرمافزار کمهزینهای دسترسی خواهند داشت که عملیات را سادهتر میکند و نتیجه را افزایش میدهد. گولاتی گفت: «این بیماری همهگیر فرصتهای جدیدی ایجاد کرده و مدلهای کسبوکار سنتی را در پذیرش فناوری جدید تسریع کرده است.
«آن را با هم انجام دهید» شعار جدید است
در حالی که DIY در بین صاحبان مشاغل رایج است، بسیاری متوجه شده اند که می توانند از کمک یک شریک استفاده کنند. به لطف پیشرفت تکنولوژی، آنها می توانند این کار را ارزان انجام دهند.
به عنوان مثال حسابداری را در نظر بگیرید. بن ریچموند، مدیر کشور در نرمافزار حسابداری Xero، شرکت نرمافزار حسابداری ابری گفت که صاحبان کسبوکار زمانی که نوبت به فرآیندهای کسبوکار خاصی مانند حسابداری یا بازاریابی میشود، از مدل «با هم انجام دهید» استفاده میکنند. آنها از فناوری و تخصص سایر مشاغل برای عبور از همه گیری استفاده می کنند. آنها از نیاز به فعال بودن از نظر جریان نقدی و تأمین مالی بسیار بیشتر آگاه هستند. واکنش پذیر بودن در محیطی که دچار تحولات بی سابقه ای می شود، کار نمی کند.
ریچموند گفت: «صاحبان کسب و کار، حسابداران آموزش دیده نیستند و باید بدانند که کجا هستند و احساس کنترل کنند، حتی اگر داستان بد باشد. ما شاهد روند شتابدهی «این کار با هم» برای کمک به حرکت در میدانهای مین در مقابل آنها بودهایم.»