گردشگری

ترندهای صنعت سفر: ظهور تورهای چند روزه

تور چند روزه چیست؟

در ظاهر، تورهای چند روزه همان چیزی است که به نظر می رسد: تورهایی که بیش از یک روز طول می کشد. اما آنچه که این تورها در واقع شامل می شوند می تواند بسیار متفاوت باشد. آنها می توانند در یک مکان انجام شوند یا مهمانان را از طریق چندین مقصد، فعالیت و جاذبه ببرد.

آن‌ها می‌توانند بسیار تخصصی باشند. به عنوان مثال، روی روند سفر مانند سفر آشپزی، سلامتی، یا داوطلبانه تمرکز کنند، یا چیزهایی مانند ماجراجویی، گشت و گذار، تورهای غذایی و سایر فعالیت‌ها را در یک تجربه چند روزه ترکیب کنند.

تورهای چند روزه می توانند به شرح زیر باشند:

  • تورهای برنامه ریزی شده: تورهای از پیش برنامه ریزی شده با مقصد و تاریخ ثابت هستند. مسافران می توانند تو را به سادی رزو کنند. برنامه سفر از قبل تنظیم شده است و شاید چند بار در سال توسط این تور اجرا شود. به عنوان مثال، Spirit Bear Lodge.
  • تورهای سفارشی: این تور تجربیات منحصر به فردی هستند که توسط برگزارکننده تور تدارک دیده شده اند.

در این تور تا چندین فعالیت از پیش تعیین شده را در یک برنامه سفر چند روزه بزرگتر کنار هم قرار می گیرند. به عنوان مثال، Eagle Wing Tours.

  • تورهای خودراهنما: این تور ها، سفرهای از پیش برنامه ریزی شده هستند که در آن مسافران می توانند بدون راهنما به گردش بپردازند.

این تور ها همچنین فعالیت ها و مکان های خاصی دارند که مسافران می توانند به انتخاب خود به سفر خود اضافه کنند. به عنوان مثال، مزرعه کلیسا، آردلی.

آنها می توانند شبیه هر چیزی باشند، از یک تور ماجراجویی در اندونزی، کامل با قایق اجاره ای، پیاده روی با راهنما، و کوهنوردی، تا یک تور دوچرخه سواری چند روزه، از جمله اقامت شبانه، در جاده کمربندی ایسلند. اقامت در پارک ملی همراه با فعالیت‌ها، بسته‌های تور شراب و تورهای اتوبوس چند روزه نمونه‌های رایج دیگری هستند که ممکن است قبلاً در آنها شرکت کرده باشید.

تورهای چند روزه شامل چه مواردی می شود؟

البته هر تور و اپراتور آن تور متفاوت است. اما تورهای چند روزه ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • یک تور لیدر یا راهنمای
  • راهنماهای محلی یا گام به گام برای اجرای تورها یا فعالیت های منتخب
  • محل اقامت
  • غذا و نوشیدنی
  • اجاره تجهیزات
  • بازدید از پارک های ملی، جاذبه ها یا بناهای تاریخی
  • حمل و نقل

چرا تورهای چند روزه اینقدر محبوب هستند؟

برنامه های سفر از پیش برنامه ریزی شده استرس و مدیریت زیادی را برای مهمانان از بین می برد، اما تورهای چند روزه با مزیت اضافی اغلب قابل شخصی سازی همراه هستند.

مهمانان می‌توانند آنچه را که می‌خواهند برای ایجاد یک تور شخصی‌سازی شده «انتخاب و ترکیب کنند». به این ترتیب، آنها برای کارهایی که نمی‌خواهند انجام دهند، پولی نمی‌پردازند و هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند توسط یک اپراتور تور انجام می‌شود.

قبل از سفر، مهمانان نیازی به نگرانی در مورد رزرو بلیط جداگانه ندارند، و زمانی که در تعطیلات هستند، نیازی به انجام چندین رزرو وجود ندارد.

تورهای چند روزه قیمت بالاتری نسبت به تورهای ساعتی یا یک روزه دارند، که خبر خوبی برای اپراتورهای تور است، اما مهمانان مایلند قیمت بیشتری را بپردازند تا بسته های بیشتری را در سفر خود ببندند. مطالب بیشتر

از آنجایی که این تورها شامل تجربیات سفارشی است که سازماندهی آنها به عنوان یک مسافر دشوار است، مهمانان ارزش آن را در داشتن گزینه‌ها می‌دانند و اپراتورهای تور یاد می‌گیرند که تنوع به فروش می‌رسد. ارائه تورهای ساعتی، یک روزه و چند روزه با امکانات اضافی اختیاری فراوان یکی از راه‌های دیدار با بازار است.

علاوه بر این، پس از همه‌گیری، مسافران شروع به جستجوی «سفر معنی‌دار» کرده‌اند، که می‌تواند شامل همه چیز از تجربه‌های فهرست سطلی گرفته تا ارتباط مجدد با خانواده و دوستان یا سفرهای پایدار و مسئولانه باشد – یکی دیگر از روندهای صنعت سفر به خودی خود. تورهای چند روزه راهی آسان و ساده برای جان بخشیدن به این سفرهای معنادار هستند.

دلایلی محبوبیت تور های یک روزه:

1-به مرخصی نیازی ندارید.

2- آخر هفته شما می تواند بسیار دلپذیر و سرگرم کننده شود.

3- وعده های غذایی را می توان در طبیعت سرو کرد.

4- دغدغه برنامه ریزی ندارید.

5- مقرون به صرفه هستند.

آیا می خواهید تورهای چند روزه ارائه دهید؟

اگر از قبل یک تجارت گردشگری موفق دارید، تورهای چند روزه می تواند قدم بعدی شما باشد.

ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا تورهای برنامه‌ریزی‌شده را در تاریخ‌های تعیین‌شده ارائه می‌دهید، تورها و منشورهای سفارشی را برای مهمانان سازماندهی می‌کنید، یا گزینه‌های خودراهنما را ایجاد می‌کنید که چندین روز طول می‌کشد.

مثلا:

اگر در یک منطقه تخصص دارید، می‌توانید یک برنامه سفر چند روزه را با هم ترکیب کنید که چندین جاذبه و فعالیت در اطراف را شامل می‌شود. برای مثال می توانید به تاجیکستان سفر کنید و در این کشور تورهای یک روزه را بررسی و یکی را انتخاب کنید دراین صورت با افراد بیشتری آشنا شده و از مکان های جالب تری دیدن می کنید. به همین منظور پیشنهاد می کنم از راهنمای سفر به تاجیکستان ما دیدن کنید.

https://charbzaban.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%ac%db%8c%da%a9%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86.html

اگر تورهای یک روزه در اطراف پارک ملی ارائه می‌دهید، می‌توانید این را برای ایجاد بسته‌های سه روزه با گزینه‌های فعالیت بیشتر گسترش دهید و یک روز کایاک سواری و یک روز دیدن حیات وحش را به تور پیاده‌روی یک روزه محبوب خود اضافه کنید.

اگر قبلاً تورها، فعالیت‌ها و اجاره‌های متفاوتی را ارائه می‌دهید، می‌توانید نحوه ایجاد یک بسته تور برای ترکیب این پیشنهادات در یک تجربه چند روزه را بیاموزید.

گسترش یک تور یک روزه ای که قبلاً ارائه کرده اید به یک تور چند روزه باعث افزایش فروش آن می شود، اما همچنین می توانید یک برنامه سفر چند روزه کاملاً جدید را از ابتدا ایجاد کنید.

چه موارد اضافی را شامل شود

جدا از برنامه سفر خود، می‌توانید در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید اقامت، غذا و نوشیدنی، حمل‌ونقل یا فعالیت‌های متعدد را به عنوان بخشی از بسته چند روزه خود ارائه دهید. ممکن است بخواهید برای این کار با فروشندگان یا مشاغل محلی شریک شوید.

استخدام کردن یا عدم استخدام

با توجه به بزرگی یا کوچکی کسب و کارتان می توانید مدیرانی برای تورهای خود استخدام کنید تا گروه های گردشگری را مدیریت کنند و راهنما هایی برای راهنمایی تور برگزینند. این مدیران می توانند به دنبال کار رزو آنلاین با پلتفرم های رزرو مناسب باشند.

فناوری و نرم افزار کار را آسان تر می کند

با استفاده از جدیدترین فناوری سفر، از رقبا پیشی بگیرید. نظرسنجی Arival در سال 2021 نشان داد که تنها 53 درصد از اپراتورهای تور چند روزه از سیستم رزرو تور استفاده می کنند. بقیه از ترکیبی از وب سایت ها، ایمیل، سازندگان برنامه سفر و شبکه های خارجی OTA برای مدیریت کسب و کار خود استفاده کردند.

با استفاده از ابزاری مانند Checkfront، می‌توانید تعداد وظایفی که خود و تیمتان باید انجام دهید را کاهش دهید و رزرو را برای مهمانان خود در دسترس‌تر و ساده‌تر کنید.

میهمانان می توانند تجربه های ساعتی، روزانه، شبانه یا چند روزه را با شما از طریق یک پلتفرم رزرو کنند. بنابراین، چه شما تورهای یک روزه، تورهای چند روزه، فعالیت‌ها، اجاره تجهیزات، یا اقامت یا همه موارد فوق را ارائه دهید یک ابزار دارید که همه آنها را پوشش می‌دهد.

ارائه‌دهندگان تورهای چند روزه همچنین می‌توانند از Checkfront برای ارائه بسته‌ها و تخفیف‌های خودکار زمانی که مشتریان بیش از یک محصول را با شما رزرو می‌کنند و برای تشویق گروه‌های بزرگتر به رزرو تخفیف‌های گروهی ارائه می‌دهند، استفاده کنند.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا