متفرقه

نحوه انتخاب گوشی هوشمند مناسب

پیدا کردن گوشی هوشمند مناسب گاهی اوقات ممکن است گیج کننده باشد. ملاحظات زیادی وجود دارد که در هنگام انتخاب یک تلفن همراه معمولی وجود ندارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند: آموزش ساخت کانال در یوتیوب در سایت معتبر جالب آموز درج شده است.

1. سیستم عامل (OS) مناسب را انتخاب کنید

سیستم عامل (OS) پلتفرمی است که برای اجرای برنامه های مختلف روی گوشی استفاده می شود. سیستم عامل ها نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارند. بزرگترین تفاوتی که متوجه خواهید شد در دسترس بودن برخی از برنامه ها و برنامه ها است. به عنوان مثال، اگر می خواهید از برنامه ها استفاده کنید، Blackberry انتخاب خوبی نخواهد بود. با توجه به اینکه گوشی های اندرویدی به سرعت در حال پیشرفت هستند، یک آیفون بهترین انتخاب شما خواهد بود. تغییر شماره واتساپ بدون حذف اطلاعات توضیح می دهیم.

2. اندازه مناسب را دریافت کنید

گوشی‌های صفحه‌نمایش بزرگ در حال افزایش محبوبیت هستند. در حالی که نمایشگر کوچکتر امکان طراحی جمع و جورتر را فراهم می کند، نمایشگر بزرگتر برای تماشای فیلم، بازی و لذت بردن از عکس ها بهتر است.

3. بودجه خود را تعیین کنید

قیمت گوشی و همچنین قیمت طرح را در نظر بگیرید. در حالی که قیمت تلفن یک هزینه یکباره است، این طرح احتمالاً هزینه بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال، شما می توانید یک گوشی هوشمند با قیمت 500 دلار با یک برنامه دو ساله با 80 دلار در ماه تهیه کنید. سپس، این طرح تقریباً چهار برابر هزینه تلفن خواهد بود.

4. بهترین طرح / حامل را انتخاب کنید

هنگام انتخاب طرح، به این فکر کنید که چگونه از تلفن خود استفاده می کنید و آیا این طرح با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر. اگر عمدتاً از تلفن هوشمند خود برای مکالمه و پیامک با استفاده محدود از اینترنت استفاده می کنید، برنامه با داده کمتر باید انجام شود. از طرف دیگر، اگر دائماً برنامه‌ها، فیلم‌ها و بازی‌ها را دانلود می‌کنید، برنامه‌ای را در نظر بگیرید که داده‌های کافی در اختیار شما قرار دهد.

5. عمر باتری را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید

گوشی هوشمند شما به سرعت تبدیل به مهمترین دستگاه شما می شود، بنابراین باید به ظرفیت و استقامت باتری آن اهمیت دهید. بهترین باتری های تلفن معمولاً 3000 میلی آمپر ساعت یا بیشتر در صورت شارژ فراهم می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا