گردشگری

بهترین شهر های کوچک برای بازدید در سال جاری

شهر کوچک استوایی: اورگلیدز سیتی، فلوریدا

اورگلیدز سیتی که در امتداد ساحل آرام بخش بهشت ​​فلوریدا واقع شده است، به عنوان یک شهر تجاری مرزی محصور در آب شروع به کار کرد که در اوایل قرن نوزدهم به پایگاه عملیات «مسیر تامیامی» تبدیل شد، جنوبی ترین 275 مایلی بزرگراه 41 ایالات متحده که از آن عبور می کند. اورگلیدز. جامعه کوچکی که هم ساکت و هم بی عجله است، به عنوان دروازه ای به ده هزار جزیره شناخته می شود، پیچ و خم جزایر و جزایر حرا، ایده آل برای کمپینگ بدوی و با آب های آماده برای قایق رانی و کایاک سواری. آنها تا حدی در پارک ملی اورگلیدز قرار دارند که امسال 75مین سالگرد خود را جشن می گیرد. پاروهای باتجربه می خواهند برای کسب اطلاعات در مورد عبور از آبراه 99 مایلی وایلدرنس، که از میان جزایر می گذرد، به مرکز بازدیدکنندگان ساحل خلیج فارس بپیوندند و بسیاری آن را ماجراجویی دست و پا زدن یک عمر می دانند.بهترین روانپزشک های تهران را ببینید.

اورگلیدز با وسعت 7800 مایل مربع، بزرگترین بیابان نیمه گرمسیری باقیمانده در ایالات متحده است، با جنگل های حرا، بانوج های چوب جنگلی استوایی، چمنزارهای آب شیرین و حیات وحش باورنکردنی. ما در حال صحبت از گاو دریایی، لاک پشت های دریایی، فلامینگوهای صورتی، و تمساح ها و تمساح ها هستیم. این «رودخانه علف» در کنار حفاظت‌گاه ملی سرو بزرگ به مساحت 1140 مایل مربع، بزرگترین وسعت زمین را برای پلنگ‌ها در فلوریدا جنوبی فراهم می‌کند. تورهای قایق‌های هوایی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و رانندگی‌های منظره، فعالیت‌های پرطرفدار در هر دو پارک هستند، با کرایه‌های فراوان و گشت‌وگذار با راهنما.تاثیر بادام زمینی و کره آن بر کبد چرب در اینجا توضیح داده شده است.

پارک ایالتی Fakahatchee Strand Preserve State Park با 85000 هکتار مساحت، بزرگترین پارک ایالتی فلوریدا است و بیش از هر جای دیگری در این قاره، گونه‌های بومی ارکیده را در خود جای داده است. در میان سرخس‌های گرمسیری و بروملیادها در باتلاق پیاده‌روی کنید، یا از دوچرخه‌سواری با لاستیک چربی در مسیرهای آفرود پارک لذت ببرید.

موزه اورگلیدز که در مرکز شهر واقع شده است، با نمایشگاه هایی در مورد همه چیز، از ساخت و ساز مسیر تامیامی گرفته تا تأثیر طوفان های اخیر، به بررسی تاریخ محلی می پردازد. شهر اورگلیدز بزرگ به‌عنوان «پایتخت خرچنگ سنگی جهان» نیز شناخته می‌شود، با ساکنان محلی و بازدیدکنندگان از اواسط اکتبر تا اواسط ماه مه با چنگال‌های خوشمزه این سخت‌پوست اقیانوس اطلس شمالی جشن می‌گیرند. مکان‌هایی که می‌توانید خرچنگ‌های سنگی را امتحان کنید شامل سه‌تایی معمولی است. بازار و کافه غذاهای دریایی، با میزهای پیک نیک مشرف به آب، و گریل خیابانی مورد علاقه محلی، Camellia Street Grill، دارای منوی تخته سیاه و محلی در کنار اسکله. اگر فصل خرچنگ سنگی گذشته است، نگران نباشید: غذاهای دریایی و غذاهای سبک جنوبی در تمام سال در شهر موجود است. طولانی

شهر کوچک نفسگیر: کانون سیتی، کلرادو

کانون سیتی که در دره رودخانه آرکانزاس کلرادو واقع شده است، هفتمین سالگرد خود را با طیف گسترده ای از رویدادها جشن می گیرد، از جمله همه چیز، از جشنواره رویال گرج وایت واتر جولای تا کنسرت «کانون 150 ساله» در 16 سپتامبر.

شناخته شده ترین دارایی طبیعی این شهر زیبا، رویال گرج (Royal Gorge) است، دره ای باریک با عمق بیش از 1000 فوت (یکی از عمیق ترین دره های کلرادو) که به عنوان گلوگاهی برای رودخانه آرکانزاس عمل می کند و باعث ایجاد رفتینگ باورنکردنی در آب های سفید می شود. شرکت محلی Lost Paddle Rafting میزبان سفرهای روزانه و شبانه در رودخانه، به‌علاوه تورهای دوچرخه‌سواری کوهستانی در نقاطی مانند جاده Phantom Canyon، امتداد 30 مایلی با صخره‌های خیره‌کننده و شهرهای ارواح است. جویندگان آدرنالین از گنبدهای گرانیتی در امتداد Oak Creek Grade بالا می‌روند و به پل و پارک رویال گرج می‌روند، محل قرارگیری مرتفع‌ترین پل معلق آمریکا، و همچنین بلندترین زیپ‌لاین آن که در ارتفاع 1200 فوتی بالای رودخانه قرار دارد. اما برای سفری شیک‌تر و مجلل‌تر از طریق دره، راه‌آهن رویال گرج را در نظر بگیرید، قطار ناهارخوری که در مناظر طبیعی بدیع از شهر کانون به پارکدیل می‌پیچد و چندین حرکت روزانه را ارائه می‌دهد.

کانون سیتی که همیشه آفتابی است، یکی از گسترده‌ترین سیستم‌های مسیر کلرادو را هم برای سوارکاران و هم برای کوهنوردان حفظ می‌کند. این شامل مسیر پیاده‌گردی جدید به طول مایل در پوینت آلتا ویستا می‌شود که از چهار پایه قطار بازسازی‌شده برای چشم‌اندازی بی‌نظیر از منطقه رویال گرج و کوه‌های سانگر د کریستو (یکی که قبلاً به یک پیاده‌روی سخت هشت مایلی رفت و برگشت نیاز داشت) می‌گذرد. .

برای طرفداران فسیل، منطقه فسیلی گاردن پارک در مجاورت به دلیل نقشش در “جنگ استخوان” قابل توجه است، زمانی در اواخر قرن نوزدهم که دانشمندان برای کشف گونه های جدیدی از دایناسورها به رقابت پرداختند. در طول 120 سال گذشته، دانشمندان 14 گونه مختلف دایناسور ژوراسیک، از جمله برونتوزاروس و تیرانوسوروس را در این منطقه فسیلی فعال 3209 هکتاری یافته اند. برخی از استخوان های آنها در حال حاضر در موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی به نمایش گذاشته شده است.

ساختمان‌های آجری کم‌تکه متعلق به اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کنار منطقه تاریخی کانون سیتی قرار گرفته‌اند که بسیاری از آن‌ها دارای فروشگاه‌های عتیقه‌فروشی، گالری‌های هنری، و حتی بزرگ‌ترین سنگ‌ها (از جمله کوارتز رنگی و آمتیست) در ایالت هستند. «فروشگاه سیگار جغد» متعلق به خانواده، مؤسسه‌ای دیدنی که برای اولین بار در سال 1903 به‌عنوان دخانیات افتتاح شد، اکنون در میان غرفه‌های قدیمی و میزهای بیلیارد همبرگر می‌فروشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا